Beleef Kerkrade op gedeelde tweede plek!
Tijdens het landelijk vakcongres van Netwerk Citymarketing Nederland in Tilburg werd afgelopen 6 juni bekend gemaakt wie de trofee zou winnen.
Tijdens het landelijk vakcongres van Netwerk Citymarketing Nederland in Tilburg werd afgelopen 6 juni bekend gemaakt wie de trofee zou winnen. Den Haag kwam als winnaar uit de bus. Kerkrade deelt samen met Apeldoorn de tweede plek. De prestigieuze trofee wordt jaarlijks uitgereikt aan de stad met de beste citymarketing strategie van Nederland.
Wethouder Tim Weijers van Burgerbelangen Kerkrade: ‘Ik ben trots dat we mochten deelnemen aan de Nationale Citymarketing Award en de tweede plek voelt als een overwinning. We begonnen vijf jaar gelden met het Beleef Kerkrade label om iedereen die in onze stad, woont, werkt, onderneemt of recreëert een podium te bieden om zich op allerlei manieren te presenteren. Het heeft het imago van Kerkrade versterkt en geleid tot grote betrokkenheid van een grote achterban. Ook ben ik trots dat we dit met een beperkt budget en een kleine groep professionals voor elkaar hebben gekregen.’